Sunday, October 15, 2023

ຮ່າງບົດສ່ອນແບບຕາຕະລາງ ( 7 ຫ້ອງ )

 

ຮ່າງບົດສ່ອນແບບຕາຕະລາງ ( 7 ຫ້ອງ )

ບົດສອນຂັ້ນ..... (ສົກຮຽນ 20…... – 20…...)

ວິຊາ: ……………………

ພາກທີ .......

…………………………………………………………………

ບົດທີ ……

…………………………………………………………………

ເວລາ …… ຊົ່ວໂມງ ( ……. ນາທີ )

I. ຈຸດປະສົງ:

ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:

-       ……………………………………………………………………………………………………………

II.ເນື້ອໃນຕົ້ນຕໍ:

-       ……………………………………………………………………………………………………………

III. ສື່ການຮຽນ - ການສອນ:

v  …………………………………………………………………………………………………………………

IV. ກິດຈະກຳການຮຽນ​ - ການສອນ:

ຈຸດປະສົງ

ເນື້ອໃນ

ກິດຈະກຳຄູ

ກິດຈະກຳນັກ ຮຽນ

ເວລາ

ອຸປະກອນ

ການວັດປະເມີນ

ແມ່ນສິ່ງທີ່ຢາກໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້, ເຈົ້າໃຈ, ນຳໃຊ້, ວິເຄາະ, ປະເມີນ ແລະ ປະດິດສ້າງ

ແມ່ນສິ່ງທີ່ຢາກໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້ເປັນ ຕົ້ນ ຄຳອະທິບາຍ, ເນື້ອໃນບົດຮຽນ....

[ ຂັ້ນນຳ

1.    ຈັດຕັ້ງຫ້ອງ

2.    ທວນຄືນ​ບົດຮຽນ​ເກົ່າ

-  ຕ້ອງມີການວັດ - ປະເມີນຜົນ

ເພື່ອທົດສອບຄວາມຈື່ຈຳກ່ຽວກັບບົດຮຽນຜ່ານມາ ແລະ ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບບົດຮຽນໃໝ່

ຄາດວ່າແມ່ນສິ່ງທີ່ນັກຮຽນຈະເຮັດ

ກຳນົດຕາມ

ຄວາມ ເໝາະສົມ

ແມ່ນສິ່ງທີ່ມາຊ່ວຍໃນການຈັດການຮຽນ-ການສອນ

ເກນຕາມຄວາມ ເໝາະສົມເຊັ່ນ :

ສັງເກດ, ຕັ້ງຄຳຄາມ, ບົດຝຶກຫັດ, ກວດສາ

 

 

[ ຂັ້ນສອນ

3.   ນຳສະເໜີບົດຮຽນໃໝ່

-  ວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນການ

ຮຽນຂອງນັກຮຽນທຸກໄລຍະໃນການສິດສອນ

 

 

 

 

 

 

[ ຂັ້ນສະຫຼຸບ

4.  ສະຫຼຸບ

-  ຄູວັດ ແລະ ປະເມີນຄວາມຮູ້

ຂອງນັກຮຽນພາຍຫຼັງການສິດສອນ

- ຄູສະຫຼຸບບົດຮຽນດ້ວຍແຜນ

ວາດ

-  ຄູໃຫ້ບົດຝຶກຫັດ

-  ຖາມຂໍ້ຂ້ອງໃຈນຳນັກຮຽນ

-  ແກ້ຂໍ້ຂ້ອງໃຈ

5.  ແນະນຳ, ຕັກເຕືອນນັກຮຽນ

ເຮັດວຽກເຮືອນ ແລະ ຊ່ວຍວຽກ ພໍ່​-ແມ່

 

 

 

 

 

ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………                       ທີ່ …………………ວັນທີ…../……/………

          ສາຍ / ຈຸງານ ໂຮງຮຽນ                                                              ແຕ່ງໂດຍ :

 

 

 

ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………                               ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………

ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ...............                                                 ໜ່ວຍງານວິຊາການໂຮງຮຽນ

 

 

ຮ່າງບົດສ່ອນ ( UbD )

ບົດສອນຂັ້ນ..... (ສົກຮຽນ 20…... – 20…...)

ວິຊາ: ……………………

ພາກທີ .......

…………………………………………………………………

ບົດທີ ……

………………………………………………………………

 

¯ ບົດທີ (Unit) : 1, 2, 3 ............. ຫົວຂໍ້ບົດ (Subject/Course) : ....................................................

ຂໍ້ທີ (Topic) : 1, 2 , 3 ............ ເວລາ (Time) : ...............

v ຂັ້ນຕອນທີ 1 (Stage1) : ຜົນຮັບທີ່ຕ້ອງການ (Desired Results)

v ເປົ້າໝາຍ (Goal) : ຈຸດປະສົງຂອງການຮຽນຮູ້

-      ເປົ້າໝາຍລວມຂອງບົດທີ່ຈະສອນ ( ແນວຄິລວມຍອດຂອງພາກ................................................ )

-      ເປົ້າໝາຍລວມຂອງພາກທີ່ຈະສອນ ( ແນວຄິລວມຍອດຂອງພາກ............................................... )

v ຄວາມເຂົ້າໃຈ (Understanding)

[ ນັກຮຽນເຂົ້າໃຈ :

-     ຕ້ອງຮັບໃຊ້ຈຸດປະສົງຂອງເປົ້າໝາຍ(Goal) ຂອງບົດທີ່ຈະສອນນັ້ນ(ຮັບໃຊ້ເປົ້າໝາຍຂອງບົດຮຽນເຮັດໃຫ້ຜູ້ຮຽນເກີດການຮຽນຮູ້)

v ຄຳຖາມຫຼັກ (Questions)

1.  ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້ ແລະ ເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບ...............(ມັນສະໝອງ)

2.  ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດປະຕິບັດໄດ້ກ່ຽວກັບ.......... (ການປະຕິບັດຕົວຈິງ)

3. ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຄຳນຶງໄດ້ເຖີງຄຸນຄ່າ, ຄວາມສຳຄັນຂອງ............. ຫຼື ໃຫ້ນັກຮຽນມີທັດສະນະຄະຕິຕໍ່............. (ຄວາມສຳນຶກ, ການຕືກຕອງ............)

v ຄວາມຮູ້ (Knowledge)

Ø ນັກຮຽນຈະຮູ້ :

-   ນັກຮຽນຈະໄດ້ຮັບຄວາມຮູ້ທີ່ສຳຄັນຈາກບົດຮຽນທີ່ຈະສອນ

-     ເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຄວາມໝາຍ ແລະ ເນື້ອໃນຂອງບົດ ຮຽນ

v ທັກສະ (Skill)

Ø ນັກຮຽນສາມາດ :

-   ສິ່ງທີ່ສຳຄັນນັກຮຽນຈະມີຄວາມສາມາດເພີ່ມຂື້ນຈາກການຮຽນບົດນີ້ :

1.     ສາມາດອະທິບາຍ

2.     ປຽບທຽບ

3.     ຈຳແນກ

4.     ປະດິດສ້າງ

v ຂັ້ນຕອນທີ 2 (Stage2) : ຫຼັກຖານປະເມີນ (Other Evidence)

-     ໜ້າວຽກສິດສອນ T (Task) :

-     ຄຳຖາມເຈາະຈີ້ມ(ແມ່ນຮັບໃຊ້ໃຫ້ແກ່ຄຳຖາມຫຼັກ)

-     ຄຳຖາມເຈາະຈີ້ມຈະຕ້ອງຫຼາຍກວ່າ 1 ຄຳຖາມຕາມຄວາມເໝາະສົມຂອງບົດ(ຈົນກວ່າຈະເຂົ້າເປົ້າໝາຍຂອງຄຳຖາມລວມ)

-     ຈັດຕັ້ງກຸ່ມ, ແບ່ງຄຳຖາມໃຫ້ແຕ່ລະກຸ່ມ

-     ຕາງໜ້າກຸ່ມຂື້ນລາຍງານ

-     ຄຳຖາມ ແລະ ວຽກບ້ານ(ໃນປື້ມແບບຮຽນ)

1.     ຫຼັກຖານອື່ນໆ : OE (Other Evidence)

-     ສັງເກດ, ສົນທະນາ

-     ຖາມ-ຕອບ

-     ເຮັດວຽກເປັນກຸ່ມ

-     ແຜນວາດ

-     ຮູບພາບ

-     ຄຳຖາມ ແລະ ວຽກບ້ານໃນປື້ມແບບຮຽນ

-     ອື່ນ.........

¯ ຂັ້ນຕອນທີ 3 (Stage3) : ແຜນການສອນ (Teaching Plan)

-   ແມ່ນກິດຈະກຳການຮຽນບໍ່ວ່າໄລຍະສັ້ນ ຫຼື ໄລຍະຍາວ ທີ່ພາໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດທີ່ ພາໃຫ້ເກີດມີຂະບວນການຮຽນຮູ້ເຊັນ : ຫຼັ້ກສູດ, ການວັດປະເມີນ, ການຮຽນການສອນ, ແນວທາງນະໂຍບາຍ........

v ກິດຈະກຳການສອນ

v ກິດຈະກຳການຮຽນ

v ຂັ້ນຕອນທີ 1

1.     ບາດກ້າວທີ 1 : ຈັດຕັ້ງຫ້ອງ(ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ)

2.     ບາດກ້າວທີ 2 : ທວນຄືນບົດຮຽນຜ່ານມາ(ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ)

-     ກິດຈະກຳທີ່ຄູຈະເຮັດ

-     ວັດ ແລະ ປະເມີນບົດຮຽນຜ່ານມາ ແລະ ບົດຮຽນ

ໃໝ່ຕາມຄວາມເໝາະສົມ

 

 

 

 

 

-     ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ

3.     ບາດກ້າວທີ 3 : ຄູນຳເຂົ້າສູ່ບົດຮຽນໃໝ່ : (ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ)

-     ກິດຈະກຳທີ່ຄູຈະເຮັດ (ຫົວຂໍ້ບົດຮຽນ, ຄຳຖາມ, ຄໍາຕອບ ... )

-     ວັດ ແລະ ປະເມີນທຸກກິດຈະກຳຕາມຄວາມເໝາະສົມ

-     ສັງລວມ / ອະທິບາຍໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ

-     ເນື້ອໃນບົດຮຽນ

 

 

-     ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ

4.     ບາດກ້າວທີ 4 : ສະຫຼຸບ

-     ຄູປະເມີນຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນັກຮຽນຫຼັງການສິດ ສອນ

-     ຄູສະຫຼຸບຄືນບົດຮຽນດ້ວຍແຜນວາດ

-     ຖາມຂໍ້ຂ້ອງໃຈນຳນັກຮຽນ

-     ແກ້ຂໍ້ຂ້ອງໃຈ

-     ຄູໃຫ້ບົດຝຶກຫັດ / ຄຳຖາມແກ່ນັກຮຽນ

-     ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ

 

5.     ບາດກ້າວທີ 5 : ແນະນຳ,ຕັກເຕືອນນັກຮຽນ

-     ເວລາກັບຮອດເຮືອນແມ່ນໃຫ້ນັກຮຽນແກ້ບົດຝຶກຫັດ / ຄົ້ນຄວ້າບົດຮຽນ

-     ຕ້ອງເຮັດວຽກເຮືອນ ແລະ ຊ່ວຍວຽກພໍ່​-ແມ່

-     ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ

 

 

  ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………                              ທີ່ …………………ວັນທີ…../……/………

   ສາຍ / ຈຸງານ ໂຮງຮຽນ                                                               ແຕ່ງໂດຍ :

 

 

ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………                               ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/………

ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ...............                                                 ໜ່ວຍງານວິຊາການໂຮງຮຽນ

       

0 comments:

Post a Comment