ຮ່າງບົດສ່ອນແບບຕາຕະລາງ ( 7 ຫ້ອງ )
ບົດສອນຂັ້ນ ມ..... (ສົກຮຽນ 20…... – 20…...)
ວິຊາ: ……………………
ພາກທີ .......
…………………………………………………………………
ບົດທີ ……
…………………………………………………………………
ເວລາ …… ຊົ່ວໂມງ ( ……. ນາທີ
)
I. ຈຸດປະສົງ:
ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດ:
-
……………………………………………………………………………………………………………
II. ເນື້ອໃນຕົ້ນຕໍ:
-
……………………………………………………………………………………………………………
III. ສື່ການຮຽນ - ການສອນ:
v …………………………………………………………………………………………………………………
IV. ກິດຈະກຳ ການຮຽນ - ການສອນ:
ຈຸດປະສົງ |
ເນື້ອໃນ |
ກິດຈະກຳຄູ |
ກິດຈະກຳນັກ ຮຽນ |
ເວລາ |
ອຸປະກອນ |
ການວັດປະເມີນ |
ແມ່ນສິ່ງທີ່ຢາກໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້,
ເຈົ້າໃຈ, ນຳໃຊ້, ວິເຄາະ, ປະເມີນ ແລະ ປະດິດສ້າງ |
ແມ່ນສິ່ງທີ່ຢາກໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້ເປັນ
ຕົ້ນ ຄຳອະທິບາຍ, ເນື້ອໃນບົດຮຽນ.... |
[
ຂັ້ນນຳ 1.
ຈັດຕັ້ງຫ້ອງ 2.
ທວນຄືນບົດຮຽນເກົ່າ -
ຕ້ອງມີການວັດ - ປະເມີນຜົນ ເພື່ອທົດສອບຄວາມຈື່ຈຳກ່ຽວກັບບົດຮຽນຜ່ານມາ
ແລະ ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບບົດຮຽນໃໝ່ |
ຄາດວ່າແມ່ນສິ່ງທີ່ນັກຮຽນຈະເຮັດ |
ກຳນົດຕາມ ຄວາມ ເໝາະສົມ |
ແມ່ນສິ່ງທີ່ມາຊ່ວຍໃນການຈັດການຮຽນ-ການສອນ |
ເກນຕາມຄວາມ ເໝາະສົມເຊັ່ນ : ສັງເກດ, ຕັ້ງຄຳຄາມ, ບົດຝຶກຫັດ, ກວດສາ |
|
|
[
ຂັ້ນສອນ 3.
ນຳສະເໜີບົດຮຽນໃໝ່ -
ວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນການ ຮຽນຂອງນັກຮຽນທຸກໄລຍະໃນການສິດສອນ |
|
|
|
|
|
|
[
ຂັ້ນສະຫຼຸບ 4. ສະຫຼຸບ -
ຄູວັດ ແລະ ປະເມີນຄວາມຮູ້ ຂອງນັກຮຽນພາຍຫຼັງການສິດສອນ -
ຄູສະຫຼຸບບົດຮຽນດ້ວຍແຜນ ວາດ -
ຄູໃຫ້ບົດຝຶກຫັດ -
ຖາມຂໍ້ຂ້ອງໃຈນຳນັກຮຽນ -
ແກ້ຂໍ້ຂ້ອງໃຈ 5. ແນະນຳ, ຕັກເຕືອນນັກຮຽນ ເຮັດວຽກເຮືອນ ແລະ ຊ່ວຍວຽກ ພໍ່-ແມ່ |
|
|
|
|
ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/……… ທີ່ …………………ວັນທີ…../……/………
ສາຍ / ຈຸງານ ໂຮງຮຽນ ແຕ່ງໂດຍ :
ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/……… ທີ່
………………… ວັນທີ…../……/………
ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ............... ໜ່ວຍງານວິຊາການໂຮງຮຽນ
ຮ່າງບົດສ່ອນ ( UbD )
ບົດສອນຂັ້ນ ມ..... (ສົກຮຽນ 20…... – 20…...)
ວິຊາ: ……………………
ພາກທີ .......
…………………………………………………………………
ບົດທີ ……
………………………………………………………………
¯ ບົດທີ (Unit) : 1, 2, 3 ............. ຫົວຂໍ້ບົດ (Subject/Course) :
.................................................... ຂໍ້ທີ (Topic) : 1, 2 , 3 ............ ເວລາ (Time) : ............... |
|
v ຂັ້ນຕອນທີ 1 (Stage1) : ຜົນຮັບທີ່ຕ້ອງການ (Desired Results) |
|
v ເປົ້າໝາຍ (Goal) : ຈຸດປະສົງຂອງການຮຽນຮູ້ -
ເປົ້າໝາຍລວມຂອງບົດທີ່ຈະສອນ ( ແນວຄິລວມຍອດຂອງພາກ................................................
) -
ເປົ້າໝາຍລວມຂອງພາກທີ່ຈະສອນ ( ແນວຄິລວມຍອດຂອງພາກ...............................................
) |
|
v ຄວາມເຂົ້າໃຈ (Understanding) [
ນັກຮຽນເຂົ້າໃຈ : - ຕ້ອງຮັບໃຊ້ຈຸດປະສົງຂອງເປົ້າໝາຍ(Goal) ຂອງບົດທີ່ຈະສອນນັ້ນ(ຮັບໃຊ້ເປົ້າໝາຍຂອງບົດຮຽນເຮັດໃຫ້ຜູ້ຮຽນເກີດການຮຽນຮູ້) |
v ຄຳຖາມຫຼັກ (Questions) 1.
ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຮູ້ ແລະ ເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບ...............(ມັນສະໝອງ) 2.
ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນສາມາດປະຕິບັດໄດ້ກ່ຽວກັບ.......... (ການປະຕິບັດຕົວຈິງ) 3. ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນຄຳນຶງໄດ້ເຖີງຄຸນຄ່າ,
ຄວາມສຳຄັນຂອງ............. ຫຼື ໃຫ້ນັກຮຽນມີທັດສະນະຄະຕິຕໍ່............. (ຄວາມສຳນຶກ,
ການຕືກຕອງ............) |
v ຄວາມຮູ້ (Knowledge) Ø ນັກຮຽນຈະຮູ້ : - ນັກຮຽນຈະໄດ້ຮັບຄວາມຮູ້ທີ່ສຳຄັນຈາກບົດຮຽນທີ່ຈະສອນ - ເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຄວາມໝາຍ ແລະ
ເນື້ອໃນຂອງບົດ ຮຽນ |
v ທັກສະ (Skill) Ø ນັກຮຽນສາມາດ : - ສິ່ງທີ່ສຳຄັນນັກຮຽນຈະມີຄວາມສາມາດເພີ່ມຂື້ນຈາກການຮຽນບົດນີ້
: 1.
ສາມາດອະທິບາຍ 2.
ປຽບທຽບ 3.
ຈຳແນກ 4.
ປະດິດສ້າງ |
v ຂັ້ນຕອນທີ 2 (Stage2) : ຫຼັກຖານປະເມີນ (Other Evidence) |
|
- ໜ້າວຽກສິດສອນ T (Task) : - ຄຳຖາມເຈາະຈີ້ມ(ແມ່ນຮັບໃຊ້ໃຫ້ແກ່ຄຳຖາມຫຼັກ)
- ຄຳຖາມເຈາະຈີ້ມຈະຕ້ອງຫຼາຍກວ່າ
1 ຄຳຖາມຕາມຄວາມເໝາະສົມຂອງບົດ(ຈົນກວ່າຈະເຂົ້າເປົ້າໝາຍຂອງຄຳຖາມລວມ) - ຈັດຕັ້ງກຸ່ມ, ແບ່ງຄຳຖາມໃຫ້ແຕ່ລະກຸ່ມ - ຕາງໜ້າກຸ່ມຂື້ນລາຍງານ - ຄຳຖາມ ແລະ ວຽກບ້ານ(ໃນປື້ມແບບຮຽນ) |
1.
ຫຼັກຖານອື່ນໆ : OE (Other Evidence) - ສັງເກດ, ສົນທະນາ - ຖາມ-ຕອບ - ເຮັດວຽກເປັນກຸ່ມ - ແຜນວາດ - ຮູບພາບ - ຄຳຖາມ ແລະ ວຽກບ້ານໃນປື້ມແບບຮຽນ - ອື່ນ......... |
¯ ຂັ້ນຕອນທີ 3 (Stage3) : ແຜນການສອນ (Teaching Plan) |
|
-
ແມ່ນກິດຈະກຳການຮຽນບໍ່ວ່າໄລຍະສັ້ນ ຫຼື ໄລຍະຍາວ ທີ່ພາໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດທີ່
ພາໃຫ້ເກີດມີຂະບວນການຮຽນຮູ້ເຊັນ : ຫຼັ້ກສູດ, ການວັດປະເມີນ, ການຮຽນການສອນ,
ແນວທາງນະໂຍບາຍ........ |
|
v ກິດຈະກຳການສອນ |
v ກິດຈະກຳການຮຽນ |
v
ຂັ້ນຕອນທີ 1 1.
ບາດກ້າວທີ 1 : ຈັດຕັ້ງຫ້ອງ(ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ) 2.
ບາດກ້າວທີ 2 : ທວນຄືນບົດຮຽນຜ່ານມາ(ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ) - ກິດຈະກຳທີ່ຄູຈະເຮັດ - ວັດ ແລະ
ປະເມີນບົດຮຽນຜ່ານມາ ແລະ ບົດຮຽນ ໃໝ່ຕາມຄວາມເໝາະສົມ |
- ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ |
3.
ບາດກ້າວທີ 3 : ຄູນຳເຂົ້າສູ່ບົດຮຽນໃໝ່ : (ກໍານົດເວລາຕາມຄວາມເໝາະສົມ) - ກິດຈະກຳທີ່ຄູຈະເຮັດ (ຫົວຂໍ້ບົດຮຽນ,
ຄຳຖາມ, ຄໍາຕອບ ... ) - ວັດ ແລະ
ປະເມີນທຸກກິດຈະກຳຕາມຄວາມເໝາະສົມ - ສັງລວມ /
ອະທິບາຍໃຫ້ນັກຮຽນຟັງ - ເນື້ອໃນບົດຮຽນ |
-
ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ |
4.
ບາດກ້າວທີ 4 : ສະຫຼຸບ - ຄູປະເມີນຄວາມເຂົ້າໃຈຂອງນັກຮຽນຫຼັງການສິດ
ສອນ - ຄູສະຫຼຸບຄືນບົດຮຽນດ້ວຍແຜນວາດ - ຖາມຂໍ້ຂ້ອງໃຈນຳນັກຮຽນ - ແກ້ຂໍ້ຂ້ອງໃຈ - ຄູໃຫ້ບົດຝຶກຫັດ / ຄຳຖາມແກ່ນັກຮຽນ |
- ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ |
5. ບາດກ້າວທີ 5 : ແນະນຳ,ຕັກເຕືອນນັກຮຽນ -
ເວລາກັບຮອດເຮືອນແມ່ນໃຫ້ນັກຮຽນແກ້ບົດຝຶກຫັດ
/ ຄົ້ນຄວ້າບົດຮຽນ -
ຕ້ອງເຮັດວຽກເຮືອນ ແລະ ຊ່ວຍວຽກພໍ່-ແມ່ |
- ກິດຈະກຳນັກຮຽນຕ້ອງເຮັດ |
ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/……… ທີ່ …………………ວັນທີ…../……/………
ສາຍ / ຈຸງານ ໂຮງຮຽນ ແຕ່ງໂດຍ :
ທີ່ ………………… ວັນທີ…../……/……… ທີ່
………………… ວັນທີ…../……/………
ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນ............... ໜ່ວຍງານວິຊາການໂຮງຮຽນ
0 Comments